نوشته شده توسط : ریحانه

گن ساعت شنی چیست؟

گن ساعت شنی ( گن فرم‌ دهنده‌ شکم و پهلو ) باعث فرم دهی به بدن و جمع کردن شکم و پهلو ها میشود، و باعث باریک شدن کمر شده و همچنین باعث میشود بدن شما شکل یک ساعت شنی دیده شود.

مهم : این گن به محض پوشیدن ۱ تا ۲ سایز شما را جمع میکند و با استفاده روزانه ۶ تا ۸ ساعت ماهیانه یک سایز واقعی کم می کنید و بعد از چند ماه کمر شما به شکل ساعت شنی فرم میگیرد.

فواید گنهای ساعت شنى

گنهاى لاغری ساعت شنى اورجينال تكنولوژي روز دنيا به گونه‌اي طراحي و ساخته شده‌اند كه صرفاً به واسطه حركات روزمره بدن، ماساژ بسيار مناسبي را روي پوست فراهم مي‌آورند. با تركيب موزون ميكروماساژ، گرما و رطوبت بدن، مبادلات سلولي افزايش مي‌يابد و اين امر باعث افزايش جريان گردش خون و لنف شده، توده‌هاي چربي انباشته (سلوليت) در لايه‌هاي زيرين پوست را حل كرده، دريافت كالري‌هاي مورد نياز ماهيچه‌ها را افزايش داده و يا به عبارتي منجر به سوزاندن كالري بيشتر در ماهيچه‌ها مي‌شود و در نتيجه چربي‌هاي انباشته را از بين مي‌برد و در واقع بهترین گن لاغری ساعت شنی را میتوانین از ما خرید کنید.

 

 

جزییات گن ساعت شنی آنچری اصل کلمبیا

گن ساعت شنی اصل کلمبیا 100 درصد ساخته شده از لاتکس بوده و روکش آن حاوی 96 درصد کتان و 4 درصد اسپاندکس می باشد. به کارگیری لاتکس در ساخت این محصول موجب لطافت الیاف آن شده و استفاده از آن در طول شبانه روز را ممکن می سازد. این گن بی نظیر با بافت و الیاف فوق العاده ظریفش همچون پوست بر روی بدن فرد نشسته و بو و عرق بدن وی را جذب می کند. اگر فکر می کنید که این موضوع گرم شدن و خفگی پوست بدن را به دنبال داشته و باعث آزار فرد می شود، سخت در اشتباهید. چرا که الیاف استفاده شده در ساخت گن آنچری اصل موجبات تنفس بهتر پوست را فراهم ساخته و از خیس شدن بدن جلوگیری به عمل می آورد.

فرقی نمی کند که در چه شرایط آب و هوایی ای به سر می برید یا نوع پوستتان چیست. به هر حال گن ساعت شنی اصل کلمبیا بهترین گزینه ای است که پیش رو دارید. این محصول رسانای قوی حرارت بوده و از همین رو به خوبی از پس خنک نگه داشتن بدن در هوای گرم و گرم نگه داشتن آن در هوای سرد بر می آید.

استفاده از با کیفیت ترین الیاف لاتکس در ساخت گن ساعت شنی اصل کلمبیا آن را به محصولی سازگار با پوست های حساس تبدیل نموده است. محال است از این گن ضد آلرژی و آنتی باکتریال استفاده کنید و دچار حساسیت و التهابات پوستی شوید!



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

کاشت مو چیست؟ چرا باید از این روش استفاده کنیم؟

کاشت مو یک روش جراحی زیبایی است که برای افرادی که با مشکلات ریزش مو مواجه هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، موهایی که از نواحی سالم و پوشش دار پوست گرفته می‌شوند، در نواحی کم مو تزریق می‌شوند. این موها پس از مدتی ریشه دوباره می‌زنند و باعث ایجاد رشد موهای جدید می‌شوند. عموماً موهای برداشته شده از نواحی مختلف سر مانند ناحیه پشت سر یا کناره‌ها استخراج می‌شوند و در نواحی کم مو پیوند داده می‌شوند. این فرایند به صورت متمرکز و دقیق انجام می‌شود تا نتیجه طبیعی و جذابی به دست آید. کاشت مو به علت طولانی بودن فرایند و هزینه‌های مرتبط، برای افراد با مشکلات جدی ریزش مو توصیه می‌شود. قبل از تصمیم‌گیری برای کاشت مو در مشهد، بهتر است با پزشکان و متخصصان ما مشورت کنید تا بهترین روش مورد نیاز شما تعیین شود.

 

چرا کاشت مو در مشهد را به نوین ایرانا بسپاریم؟

کاشت مو یکی از راهکارهای موثر برای افرادی است که با مشکلات تاکید زیاد بر از دست دادن موها مواجه هستند. در مشهد، مزیت اصلی کاشت مو در کلینیک نوین ایرانا این است که از روش‌های جدید و پیشرفته برای انجام عمل استفاده می‌شود. این روش‌ها از جمله میکروفیت، FUT، و FUE هستند که بهبود نتایج و ایجاد نتایج طبیعی‌تر کمک می‌کنند. پزشکان ما با تجربه و تخصص بالا از آخرین تکنولوژی‌ها برای انجام کاشت مو استفاده می‌کنند.

همچنین، یکی از مزیت‌های قابل توجه در کلینیک نوین ایرانا، قیمت مناسب کاشت مو است. ما به مشتریان فرصت می‌دهیم تا هزینه کاشت مو را به صورت اقساطی پرداخت کنند، که این امکان را به افراد بیشتری می‌دهد تا از این خدمات بهره‌مند شوند. با توجه به مزایا و امکانات کلینیک نوین ایرانا، مشتریان می‌توانند با اطمینان به دستورالعمل‌های تخصصی و متخصصانه ما اعتماد کنند و راهی موثر برای بازیابی اعتماد به نفس و جلب زیبایی در مشهد را تجربه کنند.همچنین شما می توانید با حضور 1 همراه از اقامت در هتل نیز برخوردار باشید.

 

منبع : https://novinirana.com/fa/pages/%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 11 / 1402 | نظرات ()