نوشته شده توسط : ریحانه

فرش مدل پیچک بژ 1200 شانه تراکم 3600 گلبرجسته 


فرش های گلبرجسته به دلیل رنگ آمیزی دستبافتگونه ای که دارند ، طرفدارهای بسیار زیادی در بازار فرش ماشینی به خود اختصاص داده اند  و این امر باعث شده فرش های 1200 شانه گلبرجسته از محصولات پرفروش فرش ماشینی گردند بافت این مدل  فرش توسط دستگاه پیشرفته hci می باشد.

الیاف به‌کارگرفته شده در خواب فرش 1200 شانه  100% اکرولیک و الیاف پود آن پنبه‌ی خالص است. استفاده از الیاف اکرولیکِ باکیفیت به‌صورت هیت ست شده، دوام و کیفیت بیشتر فرش، مقاومت بالاتر در برابر حرارت، درخشندگی فرش و پرزدهی بسیار کمتر و درنتیجه ضد حساسیت ‌بودن محصول را به‌دنبال داشته است.نخ های هیت ست همچنین باعث این می شود که آلودگی ها بسیار آسان پاک میشود.

ضمانت کیفیت محصولات 1200 شانه

ضمانت 5 ساله در برابر گسستگی اجزای فرش، عدم تغییر رنگ پس از شست‌وشو و یا تغییر لطافت آن و همچنین تضمین ارسال و تحویل سفارش مشتریان محترم در کوتاه‌ترین زمان بدون هیچ ایراد و نقصی از جمله مزایای خرید از وب فرش میباشد. برجستگی این فرش به گونه می باشد که بر اثر گذشت زمان یا شستشو کوبیده و از بین نمیرود.

نکته قابل ذکر در مورد برجستگی این فرش این است که سطح برجستگی فرش آن قدر زیاد نمباشد که شما هنگام جارو زدن یا تمیز کردن فرش دچار مشکل شوید.

 

 

مشخصات فنی فرش گل برجسته پیچک بژ 1200 شانه

 

فرش کاشان 1200 شانه پیچک بژ برجسته

 تراکم این  محصول  همانطور که توضیح داده شد 3600 می باشد که بالاترین تراکم فرش ماشینی و بسیار پر هست

.جنس نخ استفاده شده در بافت این فرش اکرولیک می باشد و نخ اکرولیک در حال حاضر بهترین جنس نخ موجود در بازار است.

مهمترین گزینه در فرش ماشینی نخ استفاده شده در ان میباشد که در محصولات تضمین شده ما استفاده از بهترین نخ شرط کارشناسان ما در قبول سفارش هست

یکی از گزینه های مهم در فرش 1200 شانه دستبافتگونه بودن طرح های ان هست که باعث زیباتر شدن مدل ها شده که همیشه بورس و ماندگار هستند

متراژ فرش خشتی قهوه ای

طرح انتخابی شما در تمام متراژ های استاندارد تولید میشود و با سفارش شما در کمترین زمان ممکن تحویل خواهد شد

قیمت فرش کاشان 1200 شانه پیچک بژ طلاکوب

خرید فرش 1200 شانه : https://webfarsh.com/products/%D9%81%D8%B1%D8%B4-1200-%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 1 / 1399 | نظرات ()